חדרים יוקרתיים לפי שעות בצפון המון ירוק ורוגע ממכר,רגעים של חיבה ותשוקה וחדרים יוקרתיים לפי שעות בצפון. רק בחדרים לפי שעות בצפון תיהיה לכם האופציה לגלות את מה שאתם מעוניינים ומחפשים. חדרים יפיפיים מרווחים ומושקעים באופן מיוחד מאוד בשבילכם האוהבים,נמצאים בצפון וממתינים רק לכם.

כל אירוע מיוחד שאתם מעוניינים לחגוג עם חיבה ולהנציח מקומו כאן.מותאם גם למסיבת רווקים\רווקות מושקעת ונזכרת. חדרים לפי שעה בצפון יתנו לכם את הבריחה הנחשקת ממרוץ החיים לתוך חדר אירוח שכולו חופש והגשמה.בחדרים: ג'קוזי כיף באופן מיוחד שאליו ביכולתכם להוסיף את מי האמבט שיכסה אתכם מחובקים עם המון קצף חמים ומהנה. לצד הג'קוזי המבעבע יעמדו חלוקים ומגבות רכים כאלה שיש רק בחופשות מפנקות מיטת אפריון רומנטית עם בדים נשפכים לבנים שיתרמו לכם לחוויה. חדרים לפי שעה בצפון הרגוע מעמידים לרשותכם מערכת בידור הכוללת מערכת שמע איכותית ,מסך שטוח גדול ומבחר סרטים למבוגרים.וכמובן,מוזיקה בכל הסגנונות שתנעים את שהותכם בחדר בדרך הכי טובה. מזנון עשיר ומגוון,גם הוא ברשימת היתרונות הארוכה שהחדרים לפי שעות בצפון מציעים לכם,נשנושים קלים וטעימים,שתייה צוננת וחמה.

 

ובהזמנה פרטית שמפנייה לבישום החגיגה. חדרים לפי שעה בצפון נותנים לך את תחושת החופש וטעם השינוי ובלי ספק חלק בלתי נפרד ,חשאיות ,שם ,בשקט האינסופי האינטימיות שלכם היא חלק אינטגרלי מהטעימה . הגעה ועזיבת החדר אירוח בלי לעבור שום רישום מול אנשי צוות,חנייה מכוסה ודיסקרטית וככה, בלי שאף אחד ישים לב זכיתם ברגעים שקטים בלי שאף אחד ייתן את דעתו אליהם חוץ מכם.... חדרים לפי שעות בצפון מגשימים לכם חלום,אולי לא להרבה תקופה, אבל בלי ספק כדי שתחלמו אותו שוב ושוב.

 

חדרי נופש לפי שעה בגליל יום הולדת? יום נישואין?יום החיבה? או כי סתם בא לכם להתרגש ולרגש?.... חדרים לפי שעה בגליל עונים על כל הציפיות. אוויר מצוחצח של פסגות , הרבה ירוק בעיניים ורוגע ושלווה שתמצאו רק בגליל.. אתם מסוקרנים בדיסקרטיות? בצימר מענג ביותר שיש בו מבחר מנעמי החיים קטנים שיעצימו את הטעימה? הגעתם למקום הנכון.צימרים ממש גדולים ,לאפשרות שהיה לזמן קצר או ארוך .כמה שתרצו לפנק ולהתפנק ולצאת משגרת היום לריגוש של תשכחו..

 

צימרים לפי שעה בגליל מרוחקים מהמרכז ,מסערת היומיום ונותנים לכם תחושה עילאית. בחדרים ביכולתכם להתפנק מג'קוזי חם וגדול עם מלא נקודה לקצף מהסרטים. למגבות וחלוקים שיעשו מהנה בגוף. למיטה גדולה ורומנטית כמו שדמיינתם , בדים רכים שנשפכים ומשחקי תאורה שיתנו מימד מעניין לתחושה. צימרים לפי שעה בגליל מביאים את הפתרון המושלם, לרגעים רומנטיים. רגעים שממש לא מעוניינים לשכוח ורגעים בעיקר יפים בלי להעדר לימים ארוכים מהעבודה מהבית ומשגרת החיים ועם זאת לצאת בתחושה שהנה הצלחתם לברוח ולו במעט מהשגרה אל גבולות הדמיון והתשוקה.

צימרים לפי שעה במרכז

לרשותכם, תעמוד מוזיקה מכל הסגנונות וסרטים למבוגרים. בנוסף, בר מזמין של שתייה צוננת וחמה, אלכוהול לבחירה וכיבוד לא קשה. החדרי נופש, ממוזגים לנוחות המתארחים. החדרים לפי שעה בגליל עומדים לשירותכם בכל שעות היממה, בכל שעה ותאריך תיהיה לכם האופציה להזמין לכם חדר אירוח מענג שיחבוק בתוכו ריגושים, תשוקה ,חיבה וזיכרון בלתי נשכח.