חדרי נופש לפי שעה בירושלים והסביבה "אוויר הרים צלול כיין וריח אורנים".... הם רק חלק מהאווירה אותה תקבלו בחדרי אירוח לפי שעה בירושלים והסביבה.צימרים לפי שעה בירושלים והסביבה יתנו לכם את ההרגשה של חופשה ,שחרור ושינוי אווירה לטובה. אם נעשה רצוי לכם לבוא ,לפנק ולהתפנק .לחגוג עם מי שאתם רוצים שעה או שעתיים או אפילו יותר בצימר שכולו טעימה הגעתם למקום הנכון. בצימרים לפי שעה בירושלים והסביבה ביכולתכם לחפש מבחר של חלומות קטנים להגשמה. ג'קוזי גדול ומרווח מעוצב באופן מיוחד מאוד לכם,האוהבים,עם מי אמבט שעושים המון קצף ..מגבות וחלוקים נעימים באופן מיוחד שיעטפו אתכם ויתנו לכם להרגיש בחלום שלא נגמר.

 

מיטה גדולה ורומנטית ולבחירה גם ורדים אדומים בתוך לב אסטרונומי שיעשו את הטעימה למיוחדת במינה בדים רכים שנשפכים ותאורה שתעשה לכם רק טוב. צימרים לפי שעה בירושלים והסביבה יעניקו לחוויה מימד טהור כמו שרק בירושלים ביכולתכם לחפש חוויתי במיוחד,תשוקתי באופן מיוחד ואם תרצו תיהיה לכם האופציה לקרוא לזה חדר אירוח מיוחד,ממש מיוחד. בצימרים לפי שעה בירושלים והסביבה שומרים על סודיות ברמה גבוהה ,כניסה ויציאה בפרטיות ובלי להיפגש באף אחד מהצוות או מהמתארחים האחרים חנייה פרטית לחלוטין צמודה לצימר מכוסה בוילון כבד . בצימרים יעמדו לרשותכם בר מזמין של שתייה צוננת וחמה אלכוהול לבחירה שיוסיף לחגיגה ונשנושים קלים וטעימים.

 

מוזיקה טובה מכל הסגנונות ,סרטים למבוגרים ומערכת בידור איכותית. צימרים לפי שעה בירושלים והסביבה מכינים בעבורכם את האיכות,השרות,החוויה ומה שנשאר לכם זה להביא המון אהבה.

 

חדרי אירוח לפי שעות במרכז חדרים לפי שעות במרכז הם בועת חלום מלאה בצבעים בשגרת החיים עמוסת פעילות. יום הולדת תשוקתי?יום נישואין מלא ברגש?ליל כלולות נוצץ ובלתי נשכח?...חדרים לפי שעות במרכז יספקו את הסחורה. חדרים אינטימיים ,מושקעים ומאובזרים בכל טוב ממתינים רק להגשים לכם חלום.מבחר סגנונות ועיצובי מיטה לבחירה. מיטת אפריון עם בדים לבנים נשפכים כמו בסרטים,מיטת מים נעימה ורכה,מיטות עגולות ומיטות בצורת לב אסטרונומי שיכיל אתכם ההחשים חיבה אחד לשני.

 

עיצובים רבים בהתאם לדרישותיכם. סלסלת שוקולדים או על כותרת אדומים תשוקתיים הם רק חלק מהמבחר הרחב. בחדרים לפי שעות במרכז יחכה לכם גם ג'קוזי חמים ומבעבע .כזה שכשנכנסים אליו לא מעוניינים לצאת. מקלחת ושירותים מעוצבים ברמה גבוהה ,מגבות וחלוקים נעימים ורכים שיזכירו לכם חופשה מפנק. בזמן שאתם מתפנקים לכם בג'קוזי מלונות לפי שעות במרכז מעמידים לשירותיכם מערכת סטריאו איכותית עם מוזיקה בכל הסגנונות ומבחר גדול של סרטים למבוגרים שאותם תיהיה לכם האופציה לראות על מסך שטוח ורחב. חדרים לפי שעות במרכז נותנים לכם את הרוגע והדיסקרטיות שבהם הם הכי טובים ומאפשרים לכם הגעה ועזיבה מהחדר אירוח בלי להיפגש עם אף אחד מאנשי הצוות ובנוסף,חנייה צמודה לחדר פרטית לחלוטין ומוסתרת. לשירותכם מזנון מבחר ועשיר בנשנושים קלים וטעימים, שתייה צוננת וחמה ובהתאם להזמנתכם גם שמפניה ומבחר זני יינות שיקפיצו את החוויה.

צימרים לפי שעות במרכז

תוכלו להזמין חדר אירוח בחדרים לפי שעות במרכז בכל שעה שתבחרו להתפנק בה.