חדר אירוח לפי שעות בצפון– זה ממש לא מה שאת חושבת!!! צימרים ומלונות לפי שעות בצפון – נופש לא נוקשה, מחיר שפוי, יוקרתיות ונוחות.. מה ביכולתכם עוד לבקש ? הסגנון הבא בעולם התיירות והחופשה כבר אצלנו..

 

יאללה תתקדמו! בשנים האחרונות, שבה את ליבם של הנופשים והתיירים העסוקים במדינה סגנון חדש שנקרא נופש לפי שעות, אז לכל מי שהרים גבה בזה הרגע, יכול להירגע כי זה ממש לא מה שאתם סבורים! חדרים וחדרי אירוח רבים, ואפילו בתי מלון יוקרתיים פנו גם הם לתחום ה DAY USE ומציעים את חדריהם היוקרתיים והנוחים לנופשים אשר קצרים בזמן או בכסף, המוני זוגות המבקשים לצאת לנופש של כמה ימים נתקלים באינסוף סיבות לעצמם, למה לא לצאת ?

 

"כי עכשיו חוסכים", "כי אני עובדת", "כי הילדים קטנים.. " וזה אומר בעצם שלכל מי שקצר בזמן או עסוק עד מעל לראש, או שבכלל לא יוכל לקחת חופש מהעבודה, או מהמשפחה לא ייצא לחופש עד לגיל הפרישה ולו לכמה שעות של אתנחתא קלה? אז זהו, שכאן נמצא החופשה הבא שלכם: חדר אירוח לפי שעות בצפון או בכל אתר קרוב אליכם הוא הפתרון המושלם עבור זוגות כאלה שאין להם תקופה לקחת אויר, באים מתי שנוח, עוזבים כשרוצים ומשלמים מחיר של סרט וארוחת ערב. ממשך כך! תחשבו על זה, במקום לשלם על מסעדה 200 שקלים, תוכלו להשתעשע מנופשון בן כמה שעות בצימר מפנק מאוד באופן מיוחד מאוד כאשר תקופה היוקרתיות שתחוו בו הוא לגמרי שונה. מה עושים היום? סרט, בית קפה? חדר אירוח לכמה שעות! למה אנו מספרים לכם על זה ?

 

כדי שתבינו ותדעו שצימרים וחדרי נופש לפי שעות לא נועדו רק לזוגות בוגדים, למרות שכל אחד וסיבותיו שלו, אבל אנו לא נכנסים לזה, אלא שחשוב שיידעו גם נופשים וגם בעלי חדרים שמדובר בענף תיירות מצליח באופן מיוחד מאוד, בו גם בעלי החדר אירוח וגם הנופשים יוצאים מרווחים תרתי משמע! צפון המדינה הוא אחד האזורים המתויירים ביותר, הנופים היפים שתראו אצלנו והריח הזה של החופש, הוא משהו שממש לא ניתן להסביר אותו במילים, זה משהו שחייבים ממש להרגיש אותו, חדר אירוח לפי שעות בצפון הוא התנסות שלוות עבור אלו שמגיעים מכל אזור אחר בארצנו וגם עבור אלו שחיים ומכירים אותו מקרוב, השילוב בין צימר רומנטי לאווירה הלא רועשת שיש בצפון, הם ללא שום ספק, מתכון מנצח לשיפור השייכות, כמה שעות כאלה, יחזירו לכם את הפרפרים ללב. צימרים לפי שעות הם חדרים שניתן לגלות בכל אתר, החל מהמושבים בצפון ועד לערים הגדולות בגוש דן, במרכז ובדרום ישראל המדינה עד לאילת. כמובן שאלו חדרים לכל דבר ומציעים את כל מה שתוכלו לחלום עליו בצימר מושלם ומפנק כמו שמגיע לכם לשעות של גישה אידאליסטית לחיים והנאה וכמו שכבר אמרנו במחיר משתלם באופן מיוחד.

צימרלנד

את המחיר לצימר גובים כמו שאפשר להבין לפי שעות, המחיר לשעה נע בין 70-100 ₪ כאשר ביכולתכם לשלם מחיר מכיל על כמה שעות מראש, איך שממש לא תסתכלו על זה, אם תסגרו חדר אירוח ללילה אחד המחיר שתשתלמו הוא לא פחות מ 500-600 שקלים במקרה הטוב והמתחשב, אז אם אתם נשארים לישון אפשר לומר שהמחיר סביר, אלא אם המקרה הוא כזה שתכננתם להגיע רק לשלוש שעות של תקופה יוקרתיות שיצית מחדש את החיבה, אז תיהיה לכם האופציה לחסוך לכם יותר מ 200 שקלים חדשים. כל מה שתרצי, מה שתבקשי.. חדרי הנופש והצימרים בצפון מציעים את שירותיהם להשכרה לפי שעה, בעליהם דואגים לאבזר אותם באופן הכי מושלם שתוכלו לקבל כמו בסוויטה של מלון מקסים.

החל ממיטה זוגית מאוד גדולה ונוחה, מצעים יוקרתיים ונעימים, חדר אירוח רחצה מפואר ועשיר בכלי רחצה ומגבות, מטבחון שבו ביכולתכם להכין לכם ארוחות קלות, חצר אינטימית, חניה אינטימית וכל הפינוקים שתוכלו לחשוב עליהם, כן, גם אמבט זרמים!

מלון בוטיק יוקרתי

 

מכיוון שהביקוש בתחום ה DAY USE בצפון עלה, ממש כמעט כל חדר אירוח, סוויטה או חדר אירוח אירוח נכנס לתחום הזה ונותן את שירותיו לזוגות שמעוניינים בקצת רוגע ואהבה לכמה שעות ולכן ההיצע הוא גדול,

סוויטות יוקרה וחדרים מכל הסוגים ממתינים לכם לשעות של חיבה במחירים שממש לא חשבתם שקיימים אפילו! אם הנכם מנסים למצוא נקודה מומלץ לחופש ולו לכמה שעות, בכל אזור בארץ, אצלנו באתר ביכולתכם לגלות מבחר עשיר של חדרי נופש ומלונות לפי שעות בכל מקום בצפון ובכל זמן שתרצו.