לפי שעות בית מעץ ,אוירה כפרית, ג'קוזי מפנק ביותר ורגעים של אוירה מחשמלת. כל זה תמצאו בחדרי אירוח לפי שעות. צימרים לפי שעות מביאים את הפתרון המושלם, לרגעים רומנטיים. רגעים שממש לא מעוניינים לשכוח ורגעים בעיקר יפים בלי להעדר לימים ארוכים מהעבודה מהבית ומשגרת החיים.

 חדר לפי שעה בצפון

צימרים לפי השעות שלנו מציעים לכם מבחר של עדף מנעמי החיים, חדר אירוח יפיפה עם המון פינות של חיבה, מקלחות מפנקות ומעוצבות, מיטה ייחודית ורומנטית מעוצבת רק בשבילכם, ההחשים חיבה אחד לשני. בצימרים לפי שעות תיהיה לכם האופציה לבחור לכם את השעה הנוחה והטובה ביותר עבורכם כדי לנצור רגע מתוק ויפה. זה משתלם. וזה מספק את תחושת החופש והיציאה מהשגרה. לא להרבה תקופה, אבל מספיק כדי לתת טעם של עוד.

 

בכל רגע ביום או בלילה בכל שעה ובכל תאריך חדרי נופש לפי שעות ערוכים להעניק לכם את הרגעים הקסומים והמרגשים,ריגושים מלאי תשוקה ובעיקר תקופה יוקרתיות לכם . אז אם הנכם מעוניינים לחמוק ממרוץ החיים בלי שאף אחד ישים לב חדרי נופש לפי שעות זה פתרון מעולה בצימרים לפי שעות שומרים על סודיות ברמה גבוהה. כניסה ויציאה מהנקודה בשקט מוחלט ובלי להיתקל באף אחד מהצוות . חנייה דיסקרטית בצמוד לצימר הרחוק מהחברה וככה עם תרגיל הסוואה טוב באופן מיוחד נשאר לכם רק להנות רק מהעובדה שהשלווה וההנאה מנת חלקכם. ולסיום,צימרים לפי שעות מביאים לכם את הפתרון הטוב ביותר כדי לקחת אתכם למסע משחרר מפנק מאוד ומותאם באופן מיוחד מאוד ללוח הזמנים שלכם.

חדרים דיסקרטיים לפי שעות בדרום כבר לא ממש קצת תקופה יש לך חשק להזמין את מי שלבך אוהב לכמה שעות של ריגוש והנאה?.... זה כמה לילות שאתם חולמים לחוש ולהרגיש הגשמה ושחרור?...אז בואו ,חדרים לפי שעות בדרום ישראל יספקו לכם את כל הרצונות. שעה ,שעתיים או כל הלילה של הנאה אמיתי.הגשמת חלום של ליל כלולות מיוחד, יום נישואין מנצח,מסיבת רווקים\רווקות מוצלחת ויום של אהבה.

 

חדרים לפי שעות בדרום ישראל ירגיעו במרחבים של אדמה בגווני החום,אוויר מבריק והאטה משגרת חיים עמוסה.בחדרים מבחר פינות שיספקו לכם כל טוב. חדר גדול ומרווח,מקלחת ושירותים ברמת עיצוב גבוהה כמו שרק בחופשה מהממת ביכולתכם למצוא,מיטה רחבה ורכה במגוון עיצובים צורות וסגנונות לפי בקשה. ממיטה עגולה וקסומה למיטת מים רכה שתניע אתכם בנעימות ותהפוך כל רגע מציאותי למשהו מנותק וחוויתי. מבדים רכים ונשפכים,למיטת אפריון מאובזרת במראה מחמיאה ומעניינת,עלי כותרת בצבע החיבה מפוזרים בטוב טעם על הסדינים הצחורים לרגעים שהם יחידי סגלה רק לכם. ברקע תיהיה לכם האופציה לבחור לכם מבין המבחר העצום של המוזיקה את השיר שלכם ,שיקפיץ את האווירה ,במערכת סטריאו איכותית.גם מבחר סרטים למבוגרים ביכולתכם לגלות בחדרים המוצלחים הללו.

 

בחדרים לפי שעות בדרום ישראל תיהיה לכם האופציה לבחור את גודל וצורת הג'קוזי שלתוכו תקפצו בשמחה.עגול,מלבני,מרובע,פינתי ועם המון המון קצף.וכמובן מגבות וחלוקים ומוצרי אמבט יעמדו לרשותכם. דיסקרטיות ברמה שאתם חולמים.חנייה מכוסה ודיסקרטית בצמוד לחדר. חדרים לפי שעה בדרום הארץ פותחים בפנייך את דלת החלומות שאליה הנכם נכנסים בלי שאף אחד ישים לב ובלי שאף אחד ישים לב הנכם חוזרים לשגרה רק מסופקים יותר,מאושרים יותר ובלי עוררין מרוצים.